mandag 13. februar 2017

Oppfriskning av kjøkken

Nu begynner morroa :) Vil ikke kalle det oppussing akkurat - så oppfriskning er ett mer dekkende ord. Maling er tingen, hehehe...


Slik så kjøkkenet ut - koselig... men hvitt :)

Jeg er litt over gjennomsnittet glad i farger. Farger lyser opp i tilværelsen, og hever humøret. Jeg har også hatt mine perioder hvor chabby chic i lyse pasteller, hvite vegger og slitte hvitmalte møbler var det eneste saliggjørende...


Vinylfolie fra Ebay, lagt rett på den gamle vinylen

Men nå er tiden moden (overmoden) til å riktig kose seg med å sette sitt eget preg på interiøret. Huset er mitt - og stilen min! Samme hva andre måtte mene, jeg trives med fargekaos, hehe. Har jo selvsagt fått kommentarer på fargebruken. "Sirkus", er en av karakteristikkene.... Hahahaha, la det være sirkus! Livet leker :)



Når det er sagt, så vil jeg nok velge en litt mer dempet stil på eksteriøret, i respekt for husets historie, men inne må jeg få gjøre som jeg vil... Ikke for det, en gammel skole vil nok trives i fargene og kreativitetens ånd... Hmmmmm... Vi får se :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...