torsdag 9. mars 2017

Drivhus drøm

I dag har jeg virkelig vært heldig!

Så for noen dager siden , på finn.no, noen som skulle gi bort 25 vinduer!! Dette var jo nesten for godt til å være sant, hehe, men jeg sendte inn en melding og annonserte min interesse. Selvsagt var vinduene allerede lovet bort, så jeg slo meg til ro med det.



Dagen etter, mens jeg var på jobb, fikk jeg en melding om at vinduene ikke var hentet, så de som hadde mulighet til å hente samme kveld kunne få de... Jeg hadde hverken bil eller tilhenger med meg, men jeg sendte inn en melding om at jeg var veldig interessert, men kunne ikke hente de før dagen etter. Da hadde selvsagt noen andre fått tilslaget.



Så den tredje dagen kom nok en melding - litt frustrert ble det annonsert at vinduene var fortsatt ikke hentet, så første man til mølla. Jeg jobbet kveld denne dagen også, så kunne ikke annet enn å skrive tilbake at hvis jeg kunne få hente dagen etter, så skulle jeg ta med bil/henger på jobb. Fikk da til svar, at jeg virket så ærlig og oppriktig at jeg kunne få de! Å lykke!! :)



Nå får jeg bare begynne planleggingen av hvordan drivhuset mitt skal se ut...

Men først får jeg bryne hjernen på hvordan jeg skal få med meg 25 vinduer i størrelse 50x130... Håper inderlig det går på hengeren :)

PS Bildene er hentet fra google :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...