tirsdag 16. januar 2018

Innesnødd faktisk...

Herremin... I går kveld, og i natt har det snødd jevnt kan du si... Det må ha kommet 30-40cm med snø! Våt snø! Hvordan skal en stakkar med snøbrett klare å måke unna dette??



Var ute kl 0600 i dag, og forsøkte etter beste evne å måke litt, men det var bare å gi opp... Det har begynt å regne, og på toppen av de 30cm med snø ble det litt i overkant hva denne kroppen klarer. Det var bare å ringe jobben og gi beskjed; jeg har snødd inne, og kommer ikke på jobb..

Så var det bare å ringe rundt da, til alle som måtte ha traktor. Heldigvis, på andre forsøk, fikk jeg napp. Den vennlige sjelen lovet å komme meg til unnsetning i løpet av kvelden. Hurra!!



Med traktor og fres så det så lekende lett ut. Det var det en skulle hatt skjønner jeg :) Men nå er det igjen mulig å få ut bilen min av garasjen. Værre med pappa sin da, hehehe. Den må nok stå til våren... Må bare prøve å holde snømengden nede nå, ved å måke oftere... Gleder meg til våren :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...