søndag 9. april 2017

Demolition... moahahahaha...

I dag gikk jeg brutalt til verks. Helt siden jeg rev veggen, og åpnet opp der boden en gang var, hehe, har gulvet irritert meg. Jeg ser det er tregulv under gulvbelegget, men hvor mye jobb er det å fjerne det? Er det limt til tregulvet, så gruer jeg meg allerede til slipejobben for å si det sånn...


Det var vel egentlig bare å gyve løs - frem med brekkjern og hammer :) 

Må si jeg ble gledelig overrasket! Belegget var limt, ja, men det var limt til en tynn bygningsplate av noe slag. Denne plata var på sin side stiftet fast i gulvet med 100-vis av små stifter... Samma det, det er ihvertfall overkommelig å få brutt løs platene, slik at tregulvet kommer frem...




Ikke det vakreste tregulvet akkurat, men blir sikkert bra når jeg får pusset det, og påført noen strøk maling. Eneste bekymringen er at dette er faktisk en gang, og man kommer inn med våte, sølete støvler.. Kanskje burde jeg hatt en form for belegg, eller fliser...? Får tenke litt på saken...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...