mandag 13. mars 2017

Viljestyrke er no' dritt

Uff, nå har jeg i hele helgen bestemt meg for at på mandag må det tas grep. Grunnen er den enkle at jeg gikk på vekta på fredag... Det har jeg ikke gjort på 1,5 år, og for å si det sånn - jeg veide mer enn 10kg mer enn jeg fryktet!

Bilde fra google


Planen var 5:2... dvs jeg hadde egentlig sett for meg 4 dagers faste, før jeg begyner på 5:2 dietten... Hahaha - det holdt helt til kl 14... da bestemte jeg meg for å begynne i morgen i steden :P. Resultatet da var jo selvsagt at jeg gikk helt bananas i kjeksskuffen, og dyttet i tillegg i meg en hel 200g plate med oreo-sjokolade... *sukk*

Bilde fra google


Ny dag, nye muligheter.... Skjønner ikke hvordan jeg klarte å slutte å røyke egentlig....

Bilde fra google

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...