søndag 26. mars 2017

Skikkelig vårstemning i dag ♥

Over 30C i solveggen og strålende sol, ble litt i overkant for potebarna, hehe. De lekte en stund, men dabbet raskt av i varmen. Ice holdt ut litt lenger enn Plysj, og prøvde å dra i gang noe, men måtte gi opp til slutt. Bikkjene la seg rett ut å slappet av i sola ;)





Fikk ryddet litt ute i dag, og tatt litt mål. Er fortsatt usikker på hvor jeg skal sette drivhuset. Mye usikkerhet ligger også i hvor oljetanken er nedgravd. Det ville jo være typisk meg å sette opp drivhus etter alle kunstens regler, bare for å oppdage at jeg satte det opp oppå oljetanken som skal graves opp :P Får ta kontakt med kommunen, mulig de har oversikt over nedgravde tanker...



I all denne vårfølelsen, så var det også på tide å få noen frø i jorda. Sådde agurk, squash, og to typer tomat; ampel og cherry. Skal også så sukkererter, men det vil jeg vente litt med. De har så lett for å bli lange og skrantete da det jo er en stund til jeg kan sette dem ut. På listen står også erteblomster, men de også får vente.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...