lørdag 11. mars 2017

Juhuu... Vinduer til gards

I går kveld dro jeg og en venninne til Grunerløkka, og hentet en haug med vinduer... Ett skritt nærmere drivhus drømmen 😊 Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk til om jeg ville få med meg alle vinduene på ett lass, men det gikk kjempefint.



Fikk alle tiders hjelp av 5 damer fra borettslaget, så lastingen gikk over all forventning. Damene skulle i utgangspunktet bruke disse til ett drivhus selv, men drømmen brast da de ikke fikk den tomta de ville ha... Nå skal vinduene fra gamle Rikshospitalet få bli drivhus i Kongsvinger isteden - det blir spennende :)



Nå er det straks tid for å dra på jobb, så tømming av hengeren får vente.. Måtte forresten bruke jekken til bilen for å få løftet hengeren av tilhengerkula, slik at jeg slapp å ta med hengeren til pendlerparkeringa til NSB. 25 vinduer veier litt... :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...